Provet e klart!!

Satte mig ner i soffan med datorn och loggade in för att testa på att göra testet som hör till vår utbildning. Haha, jag klarade det på första försöket!!! Det var verkligen inte tänkt att det skulle gå så fort *ler* men men... jag kan väl inte annat än vara glad. Dem delar som jag hade fel inom var mest frågor om muskelfysiologi (som vi ska gå igenom imorgon) och typ 2 frågor inom näringslära som vi också ska gå igenom imorgon!!

Loggade in på FB efter jag gjort provet, tänkte uppdatera mig lite om allas liv efter denna helg. Tyvär såg jag något jag inte ville se. Jepp, nu ska jag traggla lite om Pär igen. Jag har inte tänkt ett skit på honom på flera dagar, så loggar jag in på Facebook och ser att han har ändrat från "singel" till "har ett förhållande". Jag visste det ju redan..... jag verkligen visste, visste, visste hur det stod till, ändå, på något konstigt jävla sätt, högg det till i bröstet när jag läste det.

För tillfället e jag bara likgiltig. Jag förstår inte hur Pär kunde säga sååå många saker till mig om sig själv, som sedan inte verkar stämma. Han verkligen berättade för mig att han inte var redo för ett förhållande, att han behövde tid att komma på vad han själv ville och mycket, mycket mer. Jag e ju fan inte dum i huvudet. Det e klart jag fattar att det bara handlade om att han inte ville något mer med MIG. Beviset har jag ju dessutom framför mig!!!

Oärliga människor går såååå bort för mig, detsamma för fega människor som inte vågar säga vad dem egentligen tycker och tänker. Och tillsist hoppas jag bara att Pär inte haft sex med både mig och Ulrika samtidigt, för det är att gå väääldigt mycket för långt, enligt min mening. Det handlar i sånna fall om att inte kunna visa sina medmänniskor respekt och värde, och en sån person skulle aldrig få arbeta som "fröken" åt mina barn, den saken är då klar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0