Sista utbildningsdagen

Imorgon gäller det, då har vi examination på två timmar - praktiska delen. Jag e lite förväntansfull, framförallt för att jag tycker det vi gör är så himla kul, och det blir så likt "verkligheten" som vi kommer. Pirrar lite i magen faktiskt!! Under hela dagen idag har vi gått igenom nya övningar och stretcher. Det är egentligen inte speciellt svårt när man väl kommer in i tänket. Men marklyft, det är inte min grej *ler*

Vi ska äta middag hos Nordström ikväll, grilla kött och ha det bra. Sen är det melodifestivalen också ju, får se hur länge jag orkar titta i år =P Sitter här nu med en uppgift som ingår i utbildningen, som ska lämnas in imorgon. Det är ett program som jag skriver till en "klient" där jag ska väva in en massa aspekter då jag lägger upp hennes program. THIS IS SO FUN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0