Sooolig dag

ÅH, vilken mýsig dag jag har haft idag. Jag, Maria och Viktor har legat på deras altan & i gräset hela dagen. Vi fick ett ryck vid tolvtiden och gick till centrum för att köpa glass <3 och en massa olika veckotidningar. Så sen dess har vi alltså legat och slöläst om en massa "tips" om hur man fångar den snyggaste killen etc. Jaa, ni alla vet nog vad som brukar stå i alla dessa tidningar. Underhållande var det iallafall i några timmar =)

Har nyss varit hem för en dusch och uppfräschning, familjerna ska strax äta ihop. Jag önskade en ordentlig köttbit att grilla, typ ryggbiff - me like!!! *hehe* Maria och jag ska traska ner till Våning sen och sitta där och ta något att dricka och bara prata strunt, för det har vi ju inte hunnit göra än ;-) Snart åker ju dem iväg till Grekland, jag om någon ska inte säga någonting eftersom jag precis kommit hem därifrån... Men jag kommer att sakna min Granne!! <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Maria

kommer sakna dig också fina du :)

2009-05-02 @ 16:47:49
URL: http://itoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0