sova när man vill?

Mhm... den behövliga skönhetssömnen blev rubbad inatt. Somande runt tolv, men blev sedan väckt vid halv tre- tre snåret av mina underbaaaara vänner som kände för att sova hemma hos mig denna onsdags natt... Sagt och gjort!! Det fanns inget annat val än att gå ner och öppna porten och släppa in dem.

Imorse var det en MYCKET motvillig Frida som försökte ta sig ur sängen... men efter ett mess från Mysen som sa åt mig att sätta på en grym låt på hög volym, då blev det fart på mig =) Vi två har pinat oss igenom förmiddagen i skolan med *piiip* som lärare... (Inga namn nämda!!) Åt god potatisbulls- och blodpuddingslunch i skolan... åt så att vi rullade hem till mig och här har vi nu väckt Lolle och Mary. Och så dricker vi kaffe**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0