Träning

Det blev inget ben-mage pass idag. När jag väl kom till gymmet kände jag inte alls för det. Så istälet blev det ett lite lugnare konditionspass på cykeln. Den här gången försökte jag verkligen tänka på dem sakerna som vi gick igenom under utbildningen - som hur många RPM man "bör" ligga på, vilken puls jag hade för att träna just det jag syftade på. Åh det e så kul när man sitter på kunskap!! Och framförallt e det tidsfördrivande att följa sin puls XD (tips till er som tycker konditionsträning e tråkig) Blev lite mage efteråt också *ler* Nope, nu bär det av till trafikskolan!!

love <3

Kommentarer
Postat av: MARIA

åh ja vad kul det är att följa sin puls ;) haha nä men jag ska inte säga nåt, jag är ju inte så insatt.. och somsagt det är du som har kunskapen.. Ses vi ikväll? love you <3

2009-05-27 @ 17:20:18
URL: http://itoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0