Utbildningsdag 2

Blev till att gå upp relativt tidigt imorse för att vara på jobbet klockan åtta. Det var gaalet segt att ta sig ur sängen. Har suttit och haft teori hela dagen idag, mestadels fysiologi men vi hann med lite av näringsläran också. Jag kommer då ALLTID framföver läsa på innehållsförtekningen till dem bars som jag äter. Vi pratade nämligen om att otroligt många av dem innehåller någonting som heter Kollagen. Kollagen är ett "godkänt" ämne som man kan använda i produkter som proteintillskott. Jag lovar, ni vill inte ens veta vad det är för ngt!!!

Efteråt följde jag med Anders hem till honom och tittade en snabbis på hans lägenhet. Den var såååå fin, precis som jag hade förväntat mig (eftersom han hela tiden pratar om sin älskade lägenhet) *ler*. Sedan gick vi tillbaka till gymet där det var sjuuukt mycket folk. Det var till och med så mycket folk att jag inte orkade vänta på min tur till alla vikter etc. så jag gjorde typ mitt "sämsta" träningspass ever, orkade inte ens med intervallerna efteråt. Nu har jag sagt till Åsa att jag kommer på hennes morgonspinning vid 06.30 imorgon bitti. Det blir nog bäst för mig att jag håller det ;)

Min älskade Maria har kommit hem från Grekland, så jag ska duscha och sedan bege mig över dit för att krama på henne <3


Jag längtar till Thailand <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0