Le mera!!

Har precis fyllt magen med en härlig lunch nu efter träningen. Lunchen blev lite sent, men jag gick ju inte upp så värst tidigt idag heller. Stekte lite kycklingköttbullar med pasta, broccoli och ketchup. Det e nog fasiken det bästa jag lyckats med på länge...

E galet dåsig, men måste släpa mig in i duschen snart... Passet med Åsa idag var jättekul. Nya övningar och lite ny motivation. Trodde dock att jag skulle dö under utfallsstegen med vikter. Men det är väl så det ska vara? träning ska kännas och upplevas på allvar, annars e det ju ingen idé, framförallt inte under den tunga perioden som jag går in i nu.

Ska ta mig till konfan om ett tag, idag e det kvällsträff istället för eftermiddagsträff, får se hur mycket energi jag kommer att ha kvar i kväll för mina små konfirmander :-P  Men känner ni mig rätt kommer jag nog att vara som en liten studsboll ikväll också *ler*. Jag tänker på det ganska ofta, att det mesta här i världen handlar om inställning. Folk säger till mig att jag alltid e så fylld av energi och oftast ses med ett leende på läpparna. För mig är det en självklarhet. Jag kan gå runt som en mutter hela dagarna - men vad får jag ut av det? mer än att folk bara blir likadana som en själv, med läpparna hängandes nere vid tårna. 

Kom igen, upp med smilebanden vänner små - ni kan också ;-) 
Och, ett leende kostar ingenting!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0