Onsdag

Vågar ni gissa vad Frida lyckades göra inne i stan?? Om inte köpa kläder??!! Ojojoj... det här bådar inte gott *ler* FAST, det var faktiskt nödvändiga saker.. ett par shorts (som man måste ha på sommaren) ett par Linnebyxor (som man oxå måste ha på sommaren), ett par mjuka mys byxor som man faktiskt MÅSTE ha på sommaren... haha!!! Och sen en söt topp och en lila klänning. Min syster har ju faktiskt sagt att jag bör skaffa fler lila kläder för jag passar så bra i det. Så den klänningen var ju också alldeles nödvändig!!

rlektionen igår gick bra, faktiskt över förväntan! Det känns bra nu när dagarna börjar knyta ihop sig. Igår kväll vid elva övningskörde jag också in till stan för att hämta mammsen som var på middag med vänner. Det var första gången jag körde inne i stan!!

Mycket tänkvärd gruppträff igår. Vi pratade om lite saker som jag tidigare har arbetat kring under min mindfulnesskurs, det vill säga det här om hur man är i en situation, att den väcker känslor och kroppsliga reaktioner och att man sedan reagerar på olika sätt. Ofta använder vi människor oss utav det här när det handlar om relationer av olika slag.

Ska nu ta mig ner till gymmet och träna ett ben-mage pass. E lite förkyld så dt blir lungt idag, utan någon kondition efteråt. Efter lunch ska jag sitta instängd i en varm lokal på körskolan och ha risk utbildning (den där nya kursen om alkohol och droger i trafiken)... Egentligen vill man ju bara sitta ute i solen och steka =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0