studeeent!!

What a day...

Gårdagen var fylld med blandade känslor, hade faktsikt en stor klump i både magen, hjärtat och halsen.Jag var såå lycklig igår för mina underbara vänners skull!! Och sen så grät jag stora floder av lyckotårar också. När mina gamla lärare kramade om mig med världens största armar och sa att jag såg välmående ut och att jag inte kunde ha gjort ett bättre val än det jag gjorde och att dem saknat mig - ja då brast det totalt. Åh, ni e så underbara. Det e sjukt hur vissa människor berör en så mycket.

Men det e konstigt också, med den där klumpen i magen. Jag stod ju där med en känsla av att "det här hade kunnat vara jag". VRG har en otrolig gemenskap - inte alls så som övriga skolor "tar studenten på". Där är det verkligen VI tar studenten, inte JAG. Fast det var ju samtidigt just den där konstiga gemenskapen som man inte kan sätta ord på och som upplevs som otroligt falsk stundvis, det var ju precis den jag ville bort från. Jag förstår ingenting om tankarna som flög omkring i min hjärna....

Sen blev det iaf till att åka flak och gå på studentmottagningar. Man hinner ju tyvär inte åka runt så mycket som man hoppas på, speciellt inte då man inte äger ett körkort... En helt klart lyckad dag!! Och än en gång - GRATTIS TJEJER <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0