Victoria i kungsan

Gårdagen avslutades inne i stan. Först var jag hemma hos Viktor och Maria, där vi satt o pratade en stund. Sedan bestämde vi oss för att gå ut och ta ett glas vin i solen (som då redan hunnit gå ner). Kvällen blev kanonish!!



   



Idag har jag varit på konfirmationscermoni i kyrkan för mina små konfirmander. Det tog sin lilla tid, men det var väldigt fint. Och vädret var ju verkligen med oss!! =) (bilder i tidigare inlägg) Nu på kvällen har mamms, papps, Tony jag och farmor o farfar ätit middag på Lindö golfklubbs restaurang. Jag beställde in en ceasarsallad som var allt annat än en cesarsallad. Inte nog med det var den äcklig också.... Inte många plus i kanten där inte, blir nog gamla traditionella våning next time ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0