Jadå, det går...

Då var hon på fötter igen då... tjejen som legat i influensan...
Inge mera big looser tittande, inge mera läsa bok o ligga en hel dag i sängen och ruttna bort.

Godmorgon livet.

Både skola och jobb idag. Hade några minuter över mellan dem båda anstalterna.. fick därmed bli lite bröst och dips pressande i gymmet. Sååååå underbart!!

Har tänkt på en sak... Jag är ALLTID hungrig efter att jag har slutat jobbet. Det slår aldrig fel. Eller är det hunger? ett beteende kanske? en vana? Svårt det där...

Frågar mig själv hur jag ska gå vidare? vilket som egentligen är nästa steg att ta? Hur ska jag nå mitt mål? Handlar det egentligen om vägen dit över huvud taget?? Jag tror egentligen det räcker att bestämma sig.. Och bestämt mig gjorde jag ju redan i mitt förra liv. It sucks..

Har två självuppfyllande uppgifter att slutföra. Dels det ena, att skriva ett brev till mig själv, en uppgift jag fick redan i våras i och med gruppbehandlingen jag gick. Ta tag o gör skiten Frida!
Sen måste jag göra färdigt (kanske påbörja först?) min xtra vaganza målbild. Jag har lovat Gustav... men det bliir inte av..

Förutom dessa inre/mentala/självförverkligande uppgifter (jaaa - kalla det vad du vill) har jag allt det övriga. Livet lixom.. Allt det där prestera, gör, prestera, gör.. Nej, det är inte långt kvar nu. Bara 178 dagar eller ngt sådant... jag räknade efter idag men kommer såklart inte ihåg det exakta antalet dagar.

Det går då frammåt iaf - hurra för det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0