känslor

Känslor är det värsta jag vet, det är verkligen det... Jag önskar att jag inte kunde känna. Att jag inte skulle behöva vara en människa som analyserar och tar åt mig av allt som händer.

Men jag har mitt bagage. Det jag har bakom mig har gjort mig till den jag är idag. Vare sig jag vill det eller inte - det är bara att acceptera.

Jag känner bara för att börja äta min medicin nu igen. Efter tre år har jag nu bestämt mig för att sluta. Jag vill stå på mina egna ben. Men vet ni vad, det gör alldeles för ont. Jag har ångest. Ångest över mitt liv. Ångest över mig själv. Ångest för att jag inte orkar med allt i skolan, för att jag känner mig maktlös över mitt liv. Jag har nästan till och med ångest över att andra människor beter sig som idioter, vilket jag inte kan göra ett jävla skit åt.

Jag har inte haft ångest på så lång tid... det känns som om jag ska gå sönder.

Jag har känt mig så otroligt stark på sista tiden, det har jag!! Idag är det ingenting jag vill minnas. Jag önskar bara att någon skulle kunna ligga brevid mig, viska lugnande saker i mitt öra och smeka mig över håret.


Jag vill bara få gå o sova... bara få somna och sova för natten.

Utan att behöva känna.

Kommentarer
Postat av: Maria

Tänker på dig!! <3 Så som du känner nu, sätt en vän i den situationen och lös det på det sättet du skulle råda andra till, det är nyttigt, men inte så enkelt. Vi pratar i morgon, hoppas du mår bättre då gumman.. <3

2009-11-10 @ 22:42:35
URL: http://itoyou.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag tycker du är stark! En av de starkaste jag känner. Kom hit så ska jag leka med ditt hår, och bara mysa! <3

2009-11-11 @ 22:52:18
URL: http://mbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0