3 års jubileum

Livet rullar på i full fart just nu, kan faktiskt inte säga annat... Och snart är det helg igen.

Idag ska Mysen och jag in till stan för att gå på ett NAmöte inför vårat projektarbete som vi ska göra. Får se hur det kommer att bli. Jag ska även försöka mig på att tanka bilen idag - wish me good luck, d kan behövas!! *ler*
Igår hämtade jag ut mitt körkort, hihi!! Känner mig as cool när jag ska visa upp det!

Har grym träningsvärk i benen idag, kan nästan inte gå. Ser verkligen ut som om jag har kissat på mig eller något.. haha.. men det får jag ta!! Tränar man sina otränade ben så får man bita i det sura äpplet ;)

Ps. Glöm inte att besöka my lovley gym today. Gym&Sim firar nämligen 3 år och där kan man idag bla göra TANITA test gratis (för att få se sin kroppssammansättning)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0