Återträff

Veckorna verkligen springer ifrån mig... Sitter hemma i morgonrocken o har precis ätit upp min frukost. Strax bär det av till gymmet för lite styrketräning och sen Funky Kidz övande. Imorgon ska jag nämligen vicka för den äldsta gruppen också (9-12 år), så det ska bli lite spännande.

Framåt eftermiddagen blir det till att åka in mot stora staden där jag ska möta upp tjejerna från ViktorRydbergs gymn. Var riktigt länge sen jag träffade dem nu. Förmodligen ska vi väl äta ngt gott och bara prata en massa skit och ha mysigt hela kvällen!!







Tiden går så otroligt fort när man börjar tänka efter...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: han med stort H bor i växjö, men han vill inte bo där så han är öppen för förslag

2009-10-02 @ 13:06:43
URL: http://beloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0