Dåligt??

Måste börja med att säga att kvällen igår var helt super bra!! Så jäkla kul o få träffa mina "gamla" tjejkompisar.. haha... höll jag på o säga... men dem e ju fortfarande mina kompisar.. aja... ni fattar ;) Vi åt god middag på wookhouse vid gallerian. Love that place <3

Imorse gick jag upp runt niotiden och jag har nu pecis kommit hem från mina två Funky Kidz lektioner. Idag vickade jag för Elinas grupp med lite äldre barn... Och jag kan inte direkt säga att jag är nöjd över mig själv. Men det är nyttigt det också, kanske... även om d inte känns så. Det är svårt att hoppa in o avra instruktör i en grupp som redan träffats några gånger och idag var det minst sagt rörigt. Usch.. haha... tar nog inte på mig ngt sådant igen.. *skratt*

Men sen lektionen efter fick jag dansa med "min" grupp. Jag måste säga det igen: DEM E SÅ SÖÖÖÖTA!!! *kärlek*

Jag e lite tokig, jag vet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0