Födelsedagsfirande

Vilken helg! Den har varit fantastisk på alla sätt och vis.. Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva riktigt, bilderna från i fredags får tala för sig själva :)



Jag tog med fika till i fredags som vi avslutade veckan med i klassen <3



Jag fick en fantastisk bukett blommor!



Och jag fick en annanas med pussmun ;)



Mary <3



Mysen och Frida <3



Middag...



Eskilstunaborna!!! =P

Tack alla ni som var med och förgyllde min kväll... Och även tack till alla er som var förbi och förgyllde min söndag också <3

Kommentarer
Postat av: Mary

u.p.p.d.a.t.e.r.a blir G.A.L.E.N

2009-11-02 @ 11:11:18
Postat av: Maria

Jag är ledsen... MEN DU SUGER PÅ ATT HA EN BLOGG! uppdatera kvinna, och gör det nu! hihi <3

2009-11-02 @ 20:06:09
URL: http://mbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0