Lycka

Jag kan inte direkt påstå att jag haft en särskillt händelserik fredag. Lite sovmorgon, en lektion i skolan, lunch, en tripp till syster för att mysa lite med Emilia och prata lite skit med Veronica. Sen ner till gymmet för ett "möte" med Gustav, träning, mellis och nu tillsist sitter jag här. (ookej då, lite saker har jag ju faktiskt gjort) *ler*

Om ett tag hade jag tänkt att börja fixa mig iordning lite grann. Ikväll är det tjejmys hemma hos Åsa från jobbet, ska bli riktigt trevligt faktiskt!! Tar med mig kameran och ska försöka knäppa lite kort på alla linslusar - *not*..

Alldeles nyss då jag satt i bilen kom jag på mig själv att tänka på hur lycklig jag är just nu för stunden. Solen sken rakt i mina ögon, jag lyssnade på grym dansmusik på hög volym och hela kroppen kändes glad, upprymd och pigg... Jag tänkte på hur långt jag kommit i mitt liv, med mig själv.

Under några års tid har jag lyckats klättra från dalen till toppen av ett högt berg. Jag älskar min familj, mina nära vänner. Jag älskar mitt jobb som har gett mig såå otroligt mycket, jag tror inte ens jag kan beskriva det - att få någonting meningsfullt att göra, tjäna mina egna pengar, träffa underbara kollegor varje dag.

Jag har kommit så långt som jag för några år sedan inte ens trodde var möjligt.. Det är det här som är livet!!!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Jätte vacker bild! Du är så fiiiin! <3

2009-10-11 @ 16:35:27
URL: http://michellefoundnemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0