Min helg

Jag vet... det var länge sen denna blogg uppdaterades nu. Jag har haft ganska så fullt upp, och dessutom åkt på en förkylning som verkar vilja stanna i min kropp läänge. Typsikt!

Fredagskvällen såg ut att bli riktigt lugn, låg i sängen vid halv elva o tänkte sussa. Men icke! Ett telefonsamtal och fem minuter senare var jag fullt påklädd och gasade bilen ner till våning. Min kväll slutade som chaufför. Först till donken för att leverera mat för typ sju hundra spänn till en efterfest??!! *hihi*. Sen för att skjutsa hem några andra själar.

Igår kväll tog jag bilen och hälsade på Rafael som har flyttat till Märsta. Spännande att ge sig ut på okända vägar helt ensam. Vi tittade på körslaget och pratade om allt möjligt. Riktigt härligt!! Åkte inte hem förrän miss i nassen... skönt att komma hem till sängen sen!

Laddar denna söndag för en ny vecka som komma skall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0