MVG...

Igår efter skolan blev det lite styrketräning med avslutande intervaller, det var riktigt härligt!! Sen blev det jobb hela kvällen och jag hade en fantastisk kväll. Trevliga kunder, jag på bra humör. Instruktioner och rundvisningar byttes av mot småprat med medlemmar. ME LIKE!! =)

Igår i skolan fick jag dessutom tillbaka det stora arbetet som lämnades in för några veckor sen, det om psykisk ohälsa som täckte tre ämnen. Jenny (psykologi läraren) gav mig enormt med beröm. Jag fick högsta betyget i alla tre delarna inom psykologin... OM jag är stolt över mig själv. Ni kanske kommer ihåg att jag även skrev om att jag inte var så nöjd med just psyk. delen, men att jag får lära mig att göra lagom mycket och att det får räcka. Tydligen behöver jag inte överarbeta saker för att få ett MVG... =P

Samuel som höll i filosofi delen hade in mycket att säga. Fick en lapp där det typ stod: bra rakt igenom, MVG! hehe... såå... nu är det bara Naturdelen som återstår..

Har precis käkat lite frukost. Ute är det galet kallt. Ska sätta på mig några mysiga kläder och sen gå förbi pressbyrån o köpa kaffe!! Hoppas ni alla får en härlig dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0