När livet är som bäst

Igår kväll efter jobbet åkte jag och hämtade Mysen. Tillsammans tog vi bilen till täby C där halva klassen väntade. Vi hade en Bio kväll tillsamman - såg bröllopsfotografen. Ganska rolig film faktiskt. haha! Åt popcorn och hade det allmänt mys!!

Imorse var det skola, men efter lunch fick Lolle och jag för oss att åka en sväng till IKEA. Vi har haft en mega super duper mysig dag tillsammans!! Tack tjejen för det!! <3 <3


Lolle & jag har känt varandra länge, länge!!


Nu blir det födelsedagsmiddag här hemma (chinamat), för imorgon jobbar jag hela kvällen. Har tänt ljus och ska vänta in att desperate börjar. Passar på att ha lite spamys under kvällen också!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0