Oktober

Idag kliver vi in i oktober månad. Känns sådär måste jag erkänna - att jag frivilligt står ut med kylan. Att lösa problemet är egentligen ganska enkelt... Man tar sitt pick och pack och bara flyttar. Ska nog överväga den tanken tills nästa vinter *ler*.  Men det är iof bara 21 dagar kvar tills lilla jag fyller år - *weii*

Gårdagen bestod av jobb. Stackars Johanna hade migrän och jag fick börja lite tidigare. Inte mig emot - eftersom jag ändå alltid är på jobbet typ två timmar innan jag börjar. Det är mysigt där *skratt*. Igårkväll kom jag även på att det nu börjar bli höst - och därmed kan vi äntligen börja tända lite värmeljus i repan. MYS!!!

Dagen idag består av ett besök hos frissan. Jepp, jag ska äntligen göra ngt åt mitt ruffs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0