praktik

Hej allihopa!!

Jag ahr spenderat dem senaste två dagarna på systers jobb på hästängens förskola i täby. PUH vad jobbigt säger jag bara. Beundrar verkligen folk som klarar av att jobba heltid med ett sådant. Det är både ostimulerande och jobbigt och dessutom snorigt... haha...

Fast en del små liv har dock redan sattit små avtryck i mitt hjärta... vissa småttingar e ju såå otroligt söta o charmiga!! hehe... yes, jag är helt enkelt inne i en småbarnsperiod eftersom dem omringar mig hela dagarna!!

Den här veckan är det gratis träning på gymmet - så det är abra att passa på att komma och hälsa på! På torsdag firar vi dessutom 3 års jubileum *hipp hurra*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0