Tillbaka till vardagen

Jag har haft en helg fylld med jobb.. nu är den över och det är back to school som gäller. Vad mina kära vänner små ahr gjort i helgen vet jag inte, men ingen har ringt till lilla miiiig *snyyft*. Haha... näe, dom har nog också bara haft fullt upp! =)

Känner mig glad idag... ska bli kul o gå tillbaka till skolan efter två veckors "uppehåll". Man kan ju fråga sig vad jag har fått gjort under dem här två veckorna... svaret vill ni kanske inte höra - har jag ens fått NÅGONTING gjort?? Rummet? Skolarbetet som ligger o väntar på mig (hi A tentan)? Inte ens ett HELT körkort har jag fixat, men ett halvt ;) HAHA!!

Näe..
ingen idé att älta och grubbla. Ny vecka, nya tag. och jag gillaré....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0