Vägvärket

Ägnade kvällen igår framför TVn... Desperate premiär var det igår!!! Äntligen *ler*. Innan jag hamnade i soffan hade jag några timmar i skolan, sen åkte jag, Emelie och Robert i klassen till Täby c där vi åt lite lunch på tacobar. Den den var uppäten gick jag över till körskolan och förberedde mig på några timmars intensivt teori-pluggande.

Jag kan inte direkt påstå att jag gillar körkortsfrågorna som man får. Dem visar ett märke i marken som enligt boken betyder "man får inte stanna och parkera". Okej tänker jag. Man får varken stanna här. Man får inte parkera. Så tar jag svarsallternativ därefter men får ändå fel... *morr* Ni förstår, man ska läsa meningen i ett: "man får inte stanna OCH parkera", vilket tydligen betyder att man får stanna - men inte stanna OCH parkera. Varför inte bara skriva: förbud mot att parkera istället för att blanda in stanna också?? Jävla vägvärket som kan slänga sig i väggen.

Som ni kanske förstår behövde jag bli av med all min frustration, så jag åkte till gymmet och cyklade av mig den på ett spinningpass. 45 minuter, 16,7 km, 250 kcal. Otroligt härligt!! Hemma lagade jag sen en god middag och spenderade som sagt resten av kvällen i soffan.

Nu är det dock en ny dag. Sovmorgon!!! Har precis ätit upp min frukost och tänkte ta mig ut på en iskall promenad. D blir skönt sen när den är över ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0