en HEL TV kväll

Vaknade till familjens skrammel imorse... men VÄGRADE gå upp och låg kvar i sängen någon timme till... Jag har ju inte direkt någon tid att passa idag eftersom det är hemifrån-arbete i skolan. Igår kväll gick jag inte o la mig, men däremot blev det en heeel kväll i soffan framför TVn. Ärligt talat kan jag nog inte minnas när jag gjorde det senast. Blev till att titta på allt från unga mödrar, maiami ink, två program CSI till nyheterna. Sen var det bedtime =)

Igår tränade jag ett ben och ländryggspass på gymmet + rodd och löpband. Det roliga är att jag vaknar upp nu på morgonen och har en sjuuuk träningsvärk i triceps - hallåååå??? Jag tränade inte ens dem igår... *skratt* Men men... fick en bonus eller ngt!!

Mätt och belåten efter en portion gröt med äppelmos och lättmjölk och en mjuk smörgås med leverpastej på. Nu väntar bara kaffet innan allt är fullbordat!! Fast först måste jag ju såklart ta mig till bryggaren och sätta på den - ska jag verkligen orka det? *ler*


Trött? - Oh yes!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0