Filmreflektion

Snart får jag faktiskt ta mig hemåt till sängen... först ska jag bara stänga det här stället (om en timme) =P Tränade ett riktigt härligt pass idag, även om det inte var särskillt intensivt. Idag i skolan på socialkunskapen fick vi välja mellan att titta på en av tre olika filmer (jag valde This is England) och sen har vi till fredag på oss att göra en filmreflektion över den ur ett socialpsykologiskt perspektiv med fokus på  grupper, grupprocesser, roller och rollförbäntningar etc. Varför dra ut på det? Jag krev färdigt min på en gång, medans jag ändå hade allting snurrandes i huvudet och meningarna färdiguppbyggda. Ibland får man faktiskt nöja sig med att vara nöjd - allt man gör måste inte vara världsbäst. Även om jag iof tyckte att reflektionen blev väldigt bra.... Ganska kul att studera sitt eget beteende ibland faktiskt. Hade det här varit för tre år sedan hade jag kunnat sitta uppe och skrivit och omarbetat en liten reflektion säkert 100 gånger. Enough is enough!! *ler*

Nee... jag hoppas att ni alla sover gott inatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0