Helgen som varit

BIOn vi såg i fredags var verkligen jätterolig, satt och skrattade massor under hela filmen. Visst, lite förutsägbar - men vad är inte romantiska komedier om inte just förutsägbara?? *ler*

I lördags drog jag med mammsen ner till gymmet där vi tillsammans körde lite cardio och mage. De va nice! Sen tog vi en tripp till täby centrum och Frida spenderade halva årslönen på stadium - Kläder kostar!! Väl hemma fixade jag iordning mig och gick sedan och mötte upp syster. Veronica fyllde ju år i torsdags så igår var det alltså dags för oss tjejer att fira henne. God tacomiddag följdes upp av prat, skratt, kladdkaka, kareoke och ett golf-drick-spel.. haha... as kul ju!!

Kan ju helt enkelt sammanfatta med att jag har mått som jag förtjänat under heela denna dag, så nu blir det TVmys här hemma i soffan med tända ljus =) Och om nån frågar, så är svaret på frågan: "Jaaa" ;)



Nylockat hår, iordningfixad och redo att ge mig av



En "före" bild.. =P









På väg vidare . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0