Helgen v. 39

Helgen lider mot sitt slut. Jag kan inte säga mer än att jag har haft en fantastisk lugn och riktigt riktigt skön helg. Den bästa på länge tror jag nog! =)

I lördags började jag dagen med frukost, sen funky kidz. Alla små e sååå söta!! Efter F.K. åkte jag in till stan och mötte upp moster och fredrik. Vi tittade på BIO - Flickan som lekte med elden. Fy faaan vilken bra film... kan inte vänta tills nästa kommer. Helt klart bättre än den första. Denna film MÅSTE ses!! (på BIO för bästa effekt). Middag blev det hemma i soffan med tända ljus och mys. Och jag skämtar inte om jag säger att jag låg i sängen redan klockan tio. *Snark* så skönt.

Söndagen började med en gooood frukost, sen gick jag till bussen för att åka hem och nu har jag precis kommit hem från Norrtälje där jag har spenderat dagen med släkt av olika slag. Riktigt mysigt! Och dessutom fick jag övningsköra både fram och tillbaka. Grym träning!!

Sitter just nu och skrattar åt "hål i väggen". Lite småkul faktiskt *ler*

Hoppas ni fast en bra helg precis som jag!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0