Körkort?????

Vilken dagsutflykt det har varit idag... My god!!!

Mina nerver har varit helspända hela dagen och aaaah... Nu är det äntligen över! morgonen började tidigt, mamma och jag satt i bilen och åkte hemifrån redan vid 6.30 - på väg mot Uppsala.

Det var nämligen så att jag ringde till vägverket igår och kollade om dem hade någon uppkörningstid i någon annan stad än Stockholm, mest för att se om det gick att få en tid innan mitten av November. Och vet ni vad - dem hade ju en tid redan idag!! Kunskapsprovet som jag också skrev för andra gången började 8.30. Och jag säger inget, MEN, ett poäng i från. Förstår ni hur det känns? Körkortet ligger helt enkelt där framför mig och bara viftar och viftar men jag når det inte riktigt. suck och pust och bläää!! (Och ja, jag klarade uppkörningen) *glaaaad*

Men men, d blir till o ta nya tag nu... Har två månader på mig att skriva så många teoriprov jag bara hinner, så förhoppningsvis sitter jag där med körkortet i handen inom kort.

Mamma och jag strosade sedan runt lite i Uppsala och kikade i lite affärer. Köpte en del fina saker *ler*. Har precis ätit middag, sen ska jag ta mig ner till gymmet och cykla av mig alla spänningar som sitter i hela lilla kroppen - fy fan vad nice! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0