måndag i all ära

Hej alla goa och glada!

Att gå upp ur sängen en måndagsmorgon är intev helt lätt. Jag somnade nog om X antal gånger och gick upp ur sängen först då det var tjugo minuter kvar innan lektionen började. Tio minuter efter det ringde Mysen och frågade om jag skulle åka med ner till skolan (skjuts) - tack gode gud, du och Viktor räddade min morgon!

Det betydde dock inte att jag fick slippa gå runt och känna mig som en zombie hela dagen i skolan... Men nu är den över, jag har varit hemma och bytt om och tänkte nu ta mig ner till gymmet - träna lite bröst o biceps och sen öva Funky Kidz <3 <3

Blir jobb som SI ikväll... ska bli fun fun fun!! Men först lite bilder på mina nya träningskläder (och jobbbyxor) samt min älskaaaaade nya hoodie (Det bokstavligen stod Frida på den tröjan)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0