Mot gymmet

Idag var det bara att studsa upp ur sängen utan att tänka efter en gång för mycket. I skolan hade jag en lektion engelska och sedan tog Mitch och jag en liten promenad, sen satte vi oss i solen och vara njööööt av dess strålar. Jag fick en utlandsresa-dröm. Den vill jag genomföra *ler stoort*.

Nu efter att lunchen har sjunkit ner i magen ska jag ta en liten walk to the gym och genomföra ett träningspass... Måste bara passa på att säga att jag har en sån sjuuuk träningsvärk efter måndagens pass. Anledningen är väl att jag i måndags bestämde mig för att testa ett nytt träningspass - here I come!. Hoppas såklart på att få känna lite träningsvärk i morgon också efter dagens pass.

Nu ska jag helt enkelt ladda batterierna och dessutom ringa lite ärenden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0