På benen igen?

Godmorgon!!

Jag tror nog att jag har sovit av mig det värsta av min gårdags-depp, det känns i alla fall som det =) Sitter i skolan just nu, har precis gjort en powerpoint som jag ska ha till min redovisning. Jag är inte helnöjd med psykologi-delen av arbetet som vi lämnade in - och därmed inte heller helnöjd med presentationen. Men det är viktigt för mig... och nyttigt... att inte alltid behöva vara bäst, att göra allt perfekt. Jag övar på att endast nöja mig. Och vet ni vad - det funkar det också!! *skratt*

Fredag idag - skööönt!! Efter skolan blir det lite träning och funky övande (sista dagen innan det är på riktigt). Sen ikväll ska jag bara ta det lugnt. Med vem, hur och varför vet jag inte än - men det löser sig väl!!

Hoppas ni alla får en helt underbar helg, det ska iaf jag ha!! =)
Puzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0