Personalsammankomst

har hon kommit hem efter en trevlig personalsammankomst. Det börjades med visning av den nya PT-studion.. wow vilka roliga saker det fanns där, blev så sjuuukt träningssugen när jag såg allting och hur fräscht det var där. Så nu vill jag ta tillbaka Åsa som PT bara för att hon ska få göra upp ett nytt schema till mig och pusha och sporra mig lite extra. Ska faktiskt överväga det. En peronlig tränare ger en ju verkligen det där lilla extra!! Verkligen något som jag rekomenderar =)

Efter visningen blev det mat och massa prat. Hade en super trevlig kväll med alla arbetskollegor. På vägen hem tittade jag in en snabbis hemma hos Mary. Hon o Micke har varit på IKEA hela dagen och köpt en massa nya fina saker till deras lägenhet. Det blev sååå fint - me löv inredning <3

Ska bara mysa ner i min säng och i mitt tomma rum (hihi... mitt rum känns verkligen TOMT just nu, som ett enda stort dansgolv. *ler* Ska upp o hoppa ganska tidigt imorgon eftersom jag har öppning på gymmet. Önskar er alla en trevlig lördagskväll!!






Ekooo vad mkt plats det finns i mitten av rummet...
Och ja, jag vet att det ligger saker lite här och var, Men det kommer en "efter" bild sen oxå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0