Psykisk ohälsa

var det i stort sett klart nu då, det stooora arbetet på typ nio sidor om psykisk ohälsa (okej... vi drar bort tre sidor för framsida, innehållsförteckning och källförteckning - men ändå!!) =P Känns så sjukt skönt. Imorgon blir det till att fixa det sista med fotnötterna och det andra småpysslet..

Har precis ätit middag - underbart god fläskytterfilé med wookisar. Får se om jag ska orka mig ner till gymmet för lite kvällsyoga eller om jag gör lite mental träning á la Xtravaganza här hemma istället. Xtravaganza programet som jag går på bygger ju på fyra ledstjärnor: Rörelseglädje (som jag gjort för dagen), God energi (yes, har haft en riktigt "bra" matdag), Mental träning (blir av ikväll) och tillsist Mental näring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0