Sååå tröttish

Shit... Det känns som om jag har svalt en pillerburk med sömntabletter... mina ögon är så tunga och jag är såå trött att jag förmodligen skulle kunna sova för natten redan nu... Vilket iof nog inte är en så särskillt bra idé, för jag lär vakna något tidigt imorgon bitti då... funderar och övervägen om jag ska ta en powernap - samtidigt vet jag att sådanna inte fungerar på mig för jag blir bara tröttare o tröttare och vill absolut inte gå upp efter 30, sen 60 minuter. Nej då ska det sovas i två timmar... haha.. Får se hur jag gör.

Efter skolan tog Mysen o jag en promenix upp till Lolle och drack lite kaffe o tjattrade lite där. Sen bar det av till gymmet och tillsist mötte jag upp båda tjejerna nere på caféet igen. Nej, nu ska jag se till att ladda betterierna och ha en riktgit härlig kväll.. Eller något sånt typ *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0