sitt eget..

Fiiiiiiiiiiiiiiiiina lilla lägenhet... jag vill oxå jag vill oxå jag vill oxå!!!
E faktiskt lite avis på min bror nu... som bor i en fin liten etta.. men men, min tider kommer väl?!

Tog mig hem efter att jag åkt med ett last, nu bakas det Brownies för fullt och hela lägenheten här hemma doftar ljuvligt. Mamma och Pappa ska iväg på kräftskiva ikväll och jag lovade att hjälpa dem med bakandet; en efterrätt på B. *ler* För min egen del är det personalsammankomst på jobbet, så vi ska äta lite ihop och få lite info och ha allmänt trevligt =) Tänkte faktiskt vara lite hurtig och gymma en liten stund innan vi ska samlas klockan sex.

S
en imorgon blir det jobb. Jag hade dessutom tänkt att ta tag i mitt eget rum å också och flytta tillbaka min egen säng (fick låna Tonys då han bodde i husvagnen), möblera om och fixa och trixa lite med rummet. Får väl se om det går att göra något åt bombnedslaget?? *skratt*




Denna tillvaro har Tony nu flyttat ifrån. . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0