spinning, plugg och syster

Mums... sitter här och pustar ut med lite kycklingköttbullar med broccoli efter ett riktigt hårt spinningpass. GO hård konditionsträning!! Vad e det där med promenader egentligen? jo visst, det kan vara skönt ibland men man uppnår ALDRIG - jag upprepar - ALDRIG den endorfin och energikick man får av tuffare cardio. Det här är dessutom en sån otrolig kick för självförtroendet. Nu är det helt klart dags att återinföra spinningpassen - två per vecka - i mitt schema. I löv them, and I miss them!! U must try ;)

Idag har dagen bestått av typ endast... skolarbete. Jag har skrivit mycket på min bokanalys och kommit en bra bit (hm, hur var det nu - var jag färdig) med naturkunskapsdelen i det stora arbetet om psykisk ohälsa som vi håller på med i skolan just nu...

Vid åtta ikväll ska jag gå på min andra Xtra Vaganza gruppträff. Det ska bli kul och nyttigt att utvärdera dem två veckorna som gått.

BTW - får INTE glömma! Min älskade, underbara storasyster fyller år idag. Så jag ska ägna den sista delen av detta blogginlägg till dig. Jag tror inte du vet hur mycket du betyder för mig. En syster är alltid en syster - men för mig är du mycket mer. Du är en bästa vän, en underbar stöttepelare, en fantastisk och stark kvinna.  Rolig, glad, charmig, smart... jag kan fortsätta i en oändlighet. Det jag helt enkelt vill komma fram till är att:

JAG ÄLSKAR DIG









Med min lilla älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0