Tjejkväll - nu flytt

God morgon gott folk... Gårdagen var fylld av aktiviteter. Tillen början tränade jag med Mysen, sen gick vi och åt lunch i skolan. Jag mötte upp Mary för att inhandla kvällens mat till tjejmiddagen... vilket resulterade i åtta kassar med mat (okej, det var inte bara till ikväll... hehe... maria lyckades på något vis storhandla också). Tacka gud för min cykel jag hade med mig!! Vi åt runt sjutiden - god kycklingfilé med skivad potatis i ugn och en kall sås till det + sallad.. mumma!! Sen blev det lite vindrickande och kvällen avslutades på våning/tre kronor. Ovanligt va?? *skratt* Runt halv två stapplade jag mig hemåt från krogen för att sussilussa. NÅGON var hungrig och fett jäkla trött...

I
morse vaknade jag ännu en gång upp till familjens skrammel. Innan åtta en lördag - suck och pust. Det märks att min bror sovit hemma *leer* Nej, men det finns faktiskt en anledning till denna tidiga morgon. Bror min ska flytta till sörgården så det är fix och trix med allt sånt idag!!

Så nu kan jag inte sitta här och dra ut på tiden. På med arbetshandskarna och börja jobba nu Friida!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0