Två veckor ledigt

Och med ledigt menar jag inte ledigt i sommarlovsledigt bermärkelse, utan snarare ledig från det här temat i skolan eftersom jag redan läst sv B och rättskunskap. SKÖNT!! Har två engelska lektioner i veckan och jobb såklart, men det finns även tid för träning och quality time =)

Gick upp strax innan nio, åt frukost och gav mig sedan iväg på en 45 minuter lång powerwalk. Luften e verkligen frisk, även om det blåser liite för mkt idag. Ska äta lite lunch om ett tag och sedan bege mig ner mot banken där jag har ett möte för att se hur mycket jag kan få lånelöfte på. Kan ju vara kul o veta nu när jag tittar runt lite... Efter det blir det dags för ansiktsbehandling <3 Ska bli helt otroligt härligt att bara få ligga och bli ompysslad i en och en halv timme...



På återseende...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0