Utvärdering 3

Har jobbat sen imorse, sen hem till bror min för att kika på hans inhandlade saker, sen hem igen och tillsist ner till centrum för att äta middag med farmor och farfar och nu sitter jag återigen här hemma. Kände mig otroligt frusen när jag kom hem så därför tappade jag direkt upp ett bad som jag har legat i drygt en timme - skönt! Men mitt huvud bultar fortfarande av huvudvärk och mitt halsont verkar komma smygandes igen... Så jag ska faktiskt strax krypa till sängs. Men först.....

Söndag idag - dags för utvärdering av veckan:

Vägningstillfälle 3:

Vikt: 69,4
BMI: 26,1
Fett %: 31,4%
Fettmassa: 21,8
Fettfrimassa:47,6

Resultat:

Vikt: - 0,1 kg
BMI: - 0,1
Fett %: - 0,6%
Fett massa: - 0,4 kg
Fettfri massa: + 0,3 kg


Om jag kikar på siffrorna ovan kan man se att jag tappat 0,4 kilo i fett den här veckan samtidigt som jag ökat den fettfriamassan med 0,3 kg. Så även om jag totalt sett inte gått ner särskillt mycket så har det iaf omfördelats lite =P

Veckans träning:

Tisdag
- 30 min lätt styrka bröst, axlar, mage + 30 min cardio
Onsdag - promenad 45 min
Torsdag - lätt styrka ben och ländrygg
Fredag- 30 min promenad + mage
Lördag - lätt styrka rygg och triceps 20 min + 20 min cross

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0