Ännu mera snö?

Jaha... jag som trodde våren var på intågande, jag får ändra tankebana!! Men först konstatera: JAG HATAR SNÖ. Har alltid gjort, kommer alltid att göra... Nästa vinter skiter jag i Sverige-fan, den saken är i varje fall glasklar!!

Har sovit hos min Lolle inatt.. blev väck till och från av hundar hela morgonen. JAg vet varför jag inte har skaffat något husdjur om man säger så. Kände stundtals att jag skulle kunnat hålla kvar världens sötaste Loke under täcket tills han slutat andas... Nejmen hjälp, vad säger jag??!! Inget ont menat. Jag tycker om dig Loke, bara inte på morgonen!! =P

Nu taggas det träning efter att min lilla kropp fått lite frukost i sig... Ska bli skööönt att få svettas lite eller pumpa muskler... Måste bara bestämma mig för vilket av det som ska göras idag och vilket som ska göras imorgon XD Svårt beslut... jag vet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0