cykla, cykla, cykla

Det rann svett om mig när dagens cardioträning i form av spinning var avklarat. Det är härligt att få ta i så att det verkligen känns... pulsen jobbar, endorfiner frisätts, svetten rinner, hjärnan slutar fungera och man tänker inte på någonting annat i hela världen än att bara ta sig igenom dom 10, 9, 8, 7, 6 sekundrarna som är kvar av intervallen...

Yes, med mat i magen sitter jag här nöjd och belåten. Att jag inte kan resa mig ur soffan för att mina ben nu inte längre är uppvärmda utan stela som pinnar, det är en helt annan femma!



Glad Påsk
kära vänner, se till att äta mycket godis och god mat, men se också till att uttnyttja all den lediga tid som kommer i antågande genom att träna och vila ut riktigt ordentligt!!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0