Paaarty party!

Den bristande sömnen börjar ta ut sin rätt... Igår gick jag på överskottsenergi och trotts flera (fler än i fredags iaf XD) timmars sömn i natt känner jag mig halvdöd. Jag vet varför, och jag gillaré!!

Hade Funky Kidz igår och det gick supeeer duper måste jag säga!! Man växer verkligen in i rollen som instruktör, och igår slog jag till ordentligt och verkligen bjöd på min lite mer crazy sida --> barnen älskade det! *skratt*

Sen blev det hem till bubbelbadet och sen över till Mimmi och Maria för tjejmiddag. Lolle firades för sin födelsedag och Mandi "tackades av" för en månad framöver då hon åker till Spanien på reseledarutbildning.

Så nu är det helt enkelt bara till att rycka upp mig från sängen och gå på ännu mer överskottsenergi! Ikväll ska farmor min fira sin 75 års dag och stora family ska äta middag på nygårds värdshus - ska bli mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0