Att leva som man lär?

Man lever inte riktigt som man lär.. Har jobbat som en tok, tryckt in mina träningspass mellan läxböckerna och nu sitter jag här utan någon som helst energi kvar. Har kännt mig ledsen och på dåligt humör senaste tiden, vilket får en naturlig förklaring då jag blickar tillbaka på dom tre senaste veckorna.. Men det måste upplevas för att man ska förstå hur det känns. Man lär sig av sina misstag, vilket jag nu ska ha i åtanke. Nu blir det till att lägga i en lite lägre växel de närmsta dagarna och sedan hoppas på att energidepåerna fylls upp!!

Tog bilen över till Ekerö för någon timme sedan, här hos Lottisen blir det middag om ett tag... Har även cyklat som en tok på spinningcykeln idag, det var galet härligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0