Äventyrshelg

Igår gick det verkligen inge vidare när jag försökte uppdatera bloggen, kom inte ens in på sidan =S. Hade en suuuuupeerduper mysig lördag med mina små vänner. Vi drog till Heron city där fika, bowling, femkamp, middag och BIO stod på schemat.

Igår, söndag, var en riktig jobbdag. Men nästa helg blir det inget jobb utan utbildning!! Ska helt enkelt utbilda mig till simlärare. UTbildningen är från lör-ons i Tibble... Så jag vet någon som kommer att vara slut efter att ha haft sportlov.. =S

Förkylningsskiten, vad det nu är jag har råkat ut för, sitter kvar än... trotts vila i nästan en vecka. Tänkte försöka mig på ett lungt pass idag och se hur kroppen svarar på det... För varken feber eller halsont har jag.. Nu först blir det lite pluggande innan jag går till skolan för lunch och lektioner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0