Benträningen, lunch och pakeet

*puuuh* vilket träningspass jag klämde till med idag.. Det är lite annorlunda att träna ben om man jämför med andra muskelgrupper, anser jag iaf. Det "biter" inte lika hårt i musklerna och man får inte samma pump, istället är det pulshöjande så in i *. "favvo" (om det nu finns ngn favvo övning... men iaf den övning som bränner bäst) just nu är utfall i smith-maskinen.. Bränner så in i baken *leer* Får se om jag ens kommer kunna hålla någon funky kidz för dom små imorgon ;) Lyckades till och med passa in ett 30minuter spinningpass så cardion slapp jag göra i min ensamhet!


Övningen är avklarad för denna vecka!


Nu är jag hemma och fyller på med maaat:



Dessutom har jag hämtat paketet från pressbyrån som innehöll följande:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0