Busshelvete!

Jag är arg på SL... förbannat jävla skit arg!!! Stod o frös o väntade på bussen i över tjugo minuter tills mina tår bokstavligt talat fryst till is. Brrrr!!! Det var sista gången jag åkte buss på läääänge, det ska jag säga er!! Åt helvete med klimatskit-snacket. Jag förstår folk som åker bil!!!

Så... ilskan är ur kroppen och kvar finns... en kall och frusen Frida som för tillfället sitter i soffan med filtar, vetekudde och sin kesella <3

Mkt i skolan just nu.. Vet varken in eller ut eller vart eller hur jag ska börja!! Egentligen inte konstigt att kroppen svarar med förkylning... Tänker jag efter så går allt fortfarande i 180... skola, jobb, träning, läxor, utbildning, och sen utöver det ska man hinna med "livet - vänner, hålla ordning på saker, stressa ner"... Jaadu, det är inte lätt just nu. Och därför tar jag en timme i taget - inte en dag eller en vecka utan en timme var för sig.. Det är det bästa jag förmår just nu!!

PS. Det blev ett triceps- bröst- och- magepass i gymmet idag XD *underbarrrrt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0