Dagen idag

Jag har sovit som en stock inatt, frågan är om jag ens har rört på mig?? =) Något motigare att ta sig upp idag.. men nu är snart frukosten uppäten och jag ska change clothes från morgonrocken till något lite mer anständigare..

8.20 har Mysen och jag projektarbets handledning i skolan med Samuel.. när den är klar blir det nog lite planera och strukturera inför veckorna med projektarbete som kommer.. Sen hoppas jag på en fika innan vi ska vara på addictus (beroendeenhet här i Vallentuna) för lite intervju etc... Efter det står lunch på schemat.. vart den ska ätas vet jag ännu inte riktigt..

Sen ska jag kasta mig på vikterna och pumpa lite bröst, triceps och mage och förhoppningsvis hinner jag öva lite FunkyKidz danser.. (Joo, lördagen närmar sig faktiskt med stormsteg!!)... Sen blir det mellis, jobb, middag, mer jobb och sen dags o studsa hem!!

Lagomt intensiv dag väntar mig.. först ska jag som sagt bara ta mig ur morgonrocksträsket.. *skratt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0