Grymt ryggpass!!

Vilket sjukt bra ryggpass det blev igår... Jag gjorde till och med chins utan gravitronen.. (iof bara negativa, men ändå!!). Idag sitter jag här med träningsvärk typ precis överallt.. Har träningsvärk i magen och biceps trots att jag bara tränade rygg igår.. Måste haft med chinsen att göra - eftersom man tar i med hela lilla kroppen för att försöka hålla emot.. Hur som, underbart är det!!

Nu är skolan slut för idag, melliset uppätet och nu väntar ett träningspass och sedan jobb.. Livet i 180.. igen.. men jag gillaré!! ;)

Kommentarer
Postat av: Millan

Hej!

Tack för ditt tips om Kesellan, det ska jag definitivt prova! Behövs lite nya tips ibland, just nu är jag i en svacka där jag tycker allt jag äter i matväg känns så uttjatat. Dålig fantasi har jag och skulle helst av allt vilja leva på enbart kosttillskott om det gick.

Måste passa på att säga också att du har en fin och läsvärd blogg, kommer definitivt återvända :)

Ha det bra! Millan

2010-02-16 @ 15:21:43
URL: http://macmillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0