Hårmodell

Usch.. sitter här med en liten lätt huvudvärk efter att ha besökt sjukgymnasten som har vridit och vänt på min nacke och min käkmuskulatur.. Tydligen är det mycket stelt och någonting "ligger" fel i käken... Den hoppar och knakar som aldrig förr.. Hoppas på att snart få vakna till liv eftersom det är jobb om cirka en timme.. och jag vill inte gå runt där som en zombie!!

Det blir helt enkelt till att byta kläder och sen ta mig ner dit så att jag inte hinner somna här hemma i soffan.. får käka något enkelt där nere eftersom jag inte hunnit fixa middag heller.. Nu bär det alltså av!!

Haha... medans jag jobbar kan ni få kolla på crazy bilder.. I skolan jobbar vi med reklam och vi ska fixa en annons till en påhittad produkt --> vi har en hårprodukt och jag leker hårmodell:



Tro mig, jag ska inte satsa på en modellkariär!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0